Громадська організація "Подільська агенція регіонального розвитку" запрошує до участі у конкурсі на посаду менеджера міжнародного гуманітарного проєкту «Покращення залучення та інтеграції підлітків, які постраждали від війни, у приймаючі громади», що реалізується за підтримки гуманітарної агенції Diakonie Katastrophenhilfe.
Загальна характеристика:
Менеджер проєкту несе відповідальність за менеджмент та впровадження проєкту відповідно до стратегії програмного департаменту на міжрегіональному та місцевому рівні. Ця позиція передбачає повну зайнятість.
Порядок найму: трудовий договір до 31 березня 2025 року з можливістю пролонгації.
Основні посадові обов'язки:
- Координація з локальними організаціями-виконавцями (проведення нарад та робочих зустрічей, надання консультацій для локальних працівників щодо впровадження проекту, збір кількісних та якісних даних щодо надання послуг та перевірки індикаторів).
- Координація із зовнішніми експертами (організація навчальних та консультативних заходів для працівників проекту та інших цільових груп відповідно до проекту).
- Організаційні питання проведення зустрічей.
- Організація централізованих закупівель (підготовка документів, технічних завдань тощо відповідно до опису проекту).
- Розподіл матеріалів між локальними виконавцями проекту.
- Співпраця з фінансовим менеджером щодо аналізу бюджету та витрат. Внесення корективів за погодженням із донором.
- Листування та комунікація із представниками донора. Надання необхідної інформації за запитом донора.
- Проведення моніторингових візитів до локальних центрів впровадження. Перевірка якості виконання робіт по проекту та обговорення викликів у процесі виконання проекту.
- Розробка та погодження з донором візуальних матеріалів, інформаційних буклетів тощо.
- Підготовка зведених звітів на основі регіональних звітів. Координація зі спеціалістом із моніторингу та оцінки.
- Знання та дотримання політик організації, враховуючи політики в сфері гуманітарної допомоги та дотримання прав клієнтів.
Кваліфікаційні вимоги:
1. Повна вища освіта (педагогічна чи психологічна освіта буде розглядатися як перевага).
2. Досвід роботи у громадських організаціях від 2-х років.
3. Знання основ проєктного менеджменту (основи проєктної діяльності, технології успішної реалізації проєктів).
4. Володіння українською та англійською мовами.
5. Навички управління, бюджетування, моніторингу та оцінки проєктів.
Навички та вміння:
- Здатність планувати та визначати пріоритети у роботі.
- Організаторські здібності.
- Відмінні письмові та усні навички спілкування.
- Вміння швидко, грамотно та цікаво підготувати та презентувати інформацію про проект.
- Здатність допомагати членам команди рости і розвиватись.
- Вести переговори і ефективно спілкуватися з метою створення довірливих стосунків з партнерами.
- Комп’ютерна грамотність (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook, пошукові системи, Інтернет тощо).
Ми пропонуємо:
Для участі в конкурсі до 18 години 13 вересня 2024 року просимо подати:
а) свій досвід відповідно до цього оголошення,
б) компетенції,
в) контакти двох осіб, які можуть надати рекомендацію.
Резюме, листи зацікавленості та будь-які запитання стосовно конкурсу та умов роботи просимо направляти на адресу електронної пошти: info@pard.org.ua
У темі листа вказати «Вакансія менеджера проєкту».
Кандидати/тки, відібрані для проходження співбесіди, будуть повідомлені електронним листом. Відібрані кандидати/ки повинні бути готові надати додаткові документи, які можуть засвідчити кваліфікацію та мотивацію кандидатки / кандидата, такі як копії дипломів, сертифікатів, контрактів, рекомендаційних листів.
Контактна інформація:
Вебсайт: http://pard.org.ua/
FB-сторінка: https://www.facebook.com/pard.vn
Номер телефону: +380432 69 44 32
Електронна адреса: info@pard.org.ua