Головна / Анонси / Тендер на закупівлю ковдр, ізотермічних рятувальних ковдр, термосів, печей переносних з сухим паливом

Тендер на закупівлю ковдр, ізотермічних рятувальних ковдр, термосів, печей переносних з сухим паливом

19/11/2024

Термін подачі тендерних пропозицій: 19 листопада 2024 року – 26 листопада 2024 року

Адреса:  21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7

Вид закупівлі: Закупівля ковдр, ізотермічних рятувальних ковдр, термосів, печей переносних з сухим паливом

Комерційна пропозиція: Бланк тендерної пропозиції в Додатку 1

Опис:

Громадська організація  «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує тендер на закупівлю ковдр, ізотермічні рятувальні ковдри, термосів, печей переносних з сухим паливом у рамках реалізації Надання та розповсюдження непродовольчих наборів  щонайменше 2900 людям, для підтримки під час зимового періоду у Херсонській та Миколаївській областях» проєкт AA23-04 GFFO, згідно з грантовою угодою від 18.11.2024 року, що фінансується ChildFund Deutschland e.V.

Основні вимоги:

  1. Досвід роботи на ринку продажу/виготовлення зазначеної групи товарів.
  2. Учасники можуть подавати тендерні пропозиції як за бланком у Додатку 1, так і на своїх формах.
  3. При неповній комплектації пакета документів пропозиції перевага буде надаватись учаснику, що надає повну інформацію.
  4. При неповній комплектації товарів закупівлі перевага буде надаватись учаснику, що надає всі позиції.
  5. У тендерній пропозиції повинна бути вказана коротка характеристика товару, що пропонує постачальник (у Додатку до лотів графа «Закупівлі та специфікації»).
  6. При відсутності певного товару учасник може запропонувати аналогічне за схожими параметрами і зазначити назву та коротку характеристику товару, що пропонує постачальник (у Додатку до лотів графа «Закупівлі та специфікації»).
  7. У вартість товару потрібно включити вартість доставлення до місця зберігання товарів.
  8. Із переможцем тендера буде укладено договір. 

Термін закупки: Листопад – Грудень 2024 року.

Умови поставки: Часткова попередня оплата (авансовий платіж за погодженими умовами). Товар має бути якісним. Доставка товару до зазначеного місця. Доставка товару в зазначені терміни. Витрати продавця: податки, соціальне страхування, медичне страхування та страхування життя оплачуються продавцем самостійно в терміни встановлені чинним законодавством України.

Перелік документів для подачі на участь у тендері:

  1. Тендерна пропозиція зазначеної форми (Додаток 1).
  2. Реєстраційні документи:

- Копія свідоцтва про державну реєстрацію (виписки або витягу з ЄДР);

- Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (виписки або витягу з РП ЄП), відповідні КВЕД, що надають право продажу зазначеного виду товару, або свідоцтва про взяття на облік платника податків;

- Копія довідки банку про платіжні реквізити, що дозволяють здійснити оплату товарів.

Тендерні пропозиції подавати:  учасники можуть обрати найбільш зручний для них засіб подачі

- в друкованому вигляді за адресою: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7;

- на електронну пошту pardinfo2024@gmail.com до 23:59 26 листопада 2024 року, вказавши у темі листа «Тендер на закупівлю ковдр, ізотермічні рятувальні ковдри, термосів, печей переносних з сухим паливом». 

Контактна особа: Людмила Кузнєцова, +380432694432

Кількість учасників: три й більше.