09/10/2024
Термін подачі тендерних пропозицій: 09 жовтня 2024 року – 15 жовтня 2024 року
Адреса: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7
Вид закупівлі: послуги спеціаліста з закупівель
Комерційна пропозиція: Бланк тендерної пропозиції в Додатку 1
Опис:
Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує тендер на закупівлю послуг спеціаліста з закупівель у рамках реалізації Програми підготовки України до зими (UWP) 2024 проєкту «Підтримки цивільного населення під обстрілами у прикордонних районах Сумської та Чернігівської областей» Номер проєкту: K-UKR-2024-4045 (Ukraine Winterization Program (UWP) 2024 Project «Supporting civilians under fire in borderline areas of Sumy and Chernihiv Oblasts» Project Number: K-UKR-2024-4045), згідно з грантовою угодою від 24.09.2024 року, що фінансується Diakonie Katastrophenhilfe.
Основні обов’язки:
- підготування основних вимог для оголошення закупівель відповідно до вимог Diakonie Katastrophenhilfe та ПОЛІТИКИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ ТА ПОСЛУГ В ГО «ПОДІЛЬСЬКА АГЕНЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ»;
- планування та підготовка документації для проведення закупівель;
- розробка та аналіз тендерних умов, включаючи визначення вимог до товарів, робіт або послуг;
- підготування порядків денних для засідання тендерних комісій, участь в засіданнях, надання повної інформації членам комісії щодо предметів закупівель;
- аналіз ринку постачальників продукції;
- пошук потенційних постачальників продукції;
- аналіз логістики та можливостей постачання в зазначені громади;
- проведення процедур переговорів, конкурентних діалогів;
- взаємодія з учасниками закупівельного процесу, відповіді на їх запити та консультації;
- експертна оцінка пропозицій до вимог закупівлі;
- контроль за дотриманням вимог Diakonie Katastrophenhilfe та ПОЛІТИКИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ ТА ПОСЛУГ В ГО «ПОДІЛЬСЬКА АГЕНЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ»;
- забезпечення відкритості, прозорості та дотримання принципів конкуренції у процесі закупівель;
- підготування пакетів пропозицій постачальників для проведення засідання тендерних комісій;
- участь у засіданні тендерних комісій, проведені процедури відбору постачальників;
- супровід роботи з постачальниками товарів, контроль відповідності пропозицій постачальника та отриманих товарів, послуг.
Основні вимоги:
- Освіта вища, закінчена (у закладах вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації, у закладах вищої освіти III-IV рівнів акредитації) за напрямком логістика, юриспруденція, фінанси, бухгалтерський облік, аудит.
- Досвід роботи на аналогічних посадах, напрямках, виконання послуг з закупівель товарів, робіт, послуг.
- Громадянин України, що не має заперечень щодо укладання цивільно-правового договору, суб‘єкт підприємницької діяльності, зареєстрований згідно з чинним законодавством України та має третю групу оподаткування і види економічної діяльності, які дозволяють надання послуг спеціаліста з закупівель.
- Учасники можуть подавати тендерні пропозиції як за бланком у Додатку 1, так і на своїх формах.
- При неповній комплектації пропозиції перевага буде надаватись учаснику, що надає повну інформацію.
Термін надання послуги: 4 місяці, жовтень 2024 року – лютий 2025 року
Умови надання послуги: Охоплює 100% послуг спеціаліста з закупівель у рамках реалізації Програми підготовки України до зими (UWP) 2024 проєкту «Підтримки цивільного населення під обстрілами у прикордонних районах Сумської та Чернігівської областей» Номер проєкту: K-UKR-2024-4045 (Ukraine Winterization Program (UWP) 2024 Project «Supporting civilians under fire in borderline areas of Sumy and Chernihiv Oblasts» Project Number: K-UKR-2024-4045), згідно з грантовою угодою від 24.09.2024 року, що фінансується Diakonie Katastrophenhilfe. Буде працювати протягом 4 місяців, вартість послуг 100% оплачується виконавцю, витрати виконавця: податки, соціальне страхування, медичне страхування та страхування життя оплачуються виконавцем самостійно в терміни встановлені чинним законодавством України.
Перелік документів для подачі на участь у тендері:
- Комерційна пропозиція зазначеної форми (Додаток 1).
- Копія свідоцтва про реєстрацію (виписки або витягу з ЄДР), копія витяг з реєстру платників єдиного податку (виписки або витягу з РП ЄП), відповідні КВЕД, що надають право надання такого виду послуг/продажу товару, або свідоцтва про взяття на облік платника податків, платіжні реквізити, що дозволяють здійснити оплату послуг/товарів.
Тендерні пропозиції подавати: учасники можуть обрати найбільш зручний для них засіб подачі
- в друкованому вигляді за адресою: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7;
- на електронну пошту Infopard2023@gmail.com до 23:59 15 жовтня 2024 року, вказавши у темі листа «Тендер на послуги спеціаліста з закупівель».
Контактна особа: Людмила Кузнєцова, +3804332694432
Кількість учасників: три й більше.