Закупівля послуг асистента проєкту «School of Micro Business and Creative Technologies /Школа мікробізнесу та креативних технологій», Contract number/ Номер договору: 83437737 від 09.08.2023року:
Термін подачі тендерних пропозицій: з 01 по 08 вересня 2023 року
Електронна адреса: info@pard.org.ua
Види послуг:
Асистент керівника проєкту
Опис:
Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» послуги асистента проєкту «School of Micro Business and Creative Technologies /Школа мікробізнесу та креативних технологій», Contract number/ Номер договору: 83437737 від 09.08.2023року.
Термін надання послуги: 6 місяців, вересень 2023 року – лютий 2024 року
Вимоги до виконавців:
Досвід асистента, координатора, керівника проєктів.
Суб‘єкт підприємницької діяльності, зареєстрований платником єдиного податку згідно чинного законодавства України та має третю групу оподаткування.
Завдання:
Асистент керівника проєкту допомагатиме керівнику проєкту з матеріально-технічних питань, підтримуватиме контакти з бенефіціарами, підрядниками та постачальниками, підтримуватиме процеси планування, закупівель, доставки, комунікації, збору даних та звітності. Буде працювати протягом усього терміну проєкту (6 місяців – 280 годин), вартість послуг 100% оплачується виконавцю, витрати виконавця: податки, соціальне страхування, медичне страхування та страхування життя оплачуються виконавцем самостійно в терміни встановлені чинним законодавством України.
Основні обов’язки:
- допомога керівнику проєкту з матеріально-технічних питань;
- організація контактів з бенефіціарами;
- допомога в підготовці звітів та іншої документації для зовнішньої комунікації і внутрішніх користувачів;
- ведення додаткових комунікації з партнерами, контрагентами, благоотримувачами;
- допомога керівнику проєкту в організація та проведення заходів у межах програми;
- допомога в забезпеченні залучення працівників до реалізації проєкту;
- участь в організації роботи проєктної групи (розподіл завдань, мотивація , контроль проміжних і підсумкових результатів);
- допомога в проєктуванні моделей процесів, «як є», «як має бути»;
- участь у впровадження системи: проведення комунікаційних і навчальних сесій, підготовка підсумкових контрольних звітів керуючому органу проєкту;
- допомога керівнику в організації взаємодії з зовнішніми учасниками проєктів (підрядниками, консультантами та ін. ) з питань впровадження проєкту;
- інформування учасників, партнерів з питань безпеки і щодо змін в активностях у випадку загроз.
Перелік документів для подачі на участь у тендері:
Тендерні пропозиції подавати в електронному вигляді на електронну пошту info@pard.org.ua до 23:59 08 вересня 2023 року, вказавши у темі листа «Тендерна пропозиція».
Тематики: Асистент керівника проєкту
Контактна особа: Людмила Кузнєцова, +380432694432
Також до закупівлі послуг надати бланк «Комерційна пропозиція»
Бланк «Комерційна пропозиція» за лінком:
https://docs.google.com/document/d/1rtQUlvKgYDnCV-Geyf1m2YOo1Ln6rCLl/edit?usp=sharing&ouid=115660955716261664234&rtpof=true&sd=true