18/11/2024
Термін подачі тендерних пропозицій: 18 листопада 2024 року – 22 листопада 2024 року
Адреса: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7
Вид закупівлі: послуги асистента керівника
Комерційна пропозиція: Бланк тендерної пропозиції в Додатку 1
Опис:
Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує тендер на закупівлю послуг асистента керівника проєкту у рамках реалізації Проєкту «Надання та розповсюдження непродовольчих наборів щонайменше 2900 людям, для підтримки під час зимового періоду у Херсонській та Миколаївській областях» проєкт AA23-04 GFFO, згідно з грантовою угодою від 18.11.2024 року, що фінансується ChildFund Deutschland e.V.
Основні обов’язки:
- координація з локальними організаціями-виконавцями (проведення нарад та робочих зустрічей, надання консультацій для локальних працівників щодо впровадження проєкту, збір кількісних та якісних даних щодо надання послуг та перевірки індикаторів);
- координація із зовнішніми експертами (організація навчальних та консультативних заходів для працівників проєкту та інших цільових груп відповідно до проєкту);
- організаційні питання проведення зустрічей;
- організація централізованих закупівель (підготовка документів, технічних завдань тощо відповідно до опису проєкту) відповідно до вимог ChildFund Deutschland e.V.;.
- розподіл матеріалів між локальними виконавцями проєкту;
- співпраця з фінансовим менеджером щодо аналізу бюджету та витрат. Внесення корективів за погодженням із донором;
- листування та комунікація із представниками донора. Надання необхідної інформації за запитом донора;
- проведення моніторингових візитів до локальних центрів впровадження. Перевірка якості виконання робіт по проєкту та обговорення викликів у процесі виконання проєкту;
- розробка та погодження з донором візуальних матеріалів, тощо;
- знання та дотримання політик організації, враховуючи політики в сфері гуманітарної допомоги та дотримання прав клієнтів;
- моніторинг і контроль дотримання планів. Підготовка звітності по проєкту в різних розрізах на основі наданих членами команди проєкту даних;
- контроль виконання проєктних завдань і доручень. Контроль дій учасників проєктної команди з метою знайти й усунути причини збою в процесі виконання проєкту;
- організація, ведення внутрішнього і зовнішнього документообігу проєкту;
- адміністрування документації проєкту (оформлення документів, оновлення, перевірка, супровід узгодження) і контроль її виконання;
- ведення і підтримання в актуальному стані бібліотеки проєкту, контроль наявності в ній повної проєктної документації;
- допомога у підготовці пакету документів, необхідних для укладення та виконання договорів;
- консультування команди проєкту щодо методології управління проєктами;
- ведення архіву проєкту;
- підготовка зведених звітів на основі регіональних звітів. Координація зі спеціалістом із моніторингу та оцінки.
Основні вимоги:
- Відповідна вища освіта вища, закінчена (у закладах вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації, у закладах вищої освіти III-IV рівнів акредитації)..
- Досвід роботи у громадських організаціях від 2-х років.
- Громадянин України, що не має заперечень щодо укладання цивільно-правового договору, суб‘єкт підприємницької діяльності, зареєстрований згідно з чинним законодавством України та має третю групу оподаткування і види економічної діяльності, які дозволяють надання послуг асистента керівника.
- Учасники можуть подавати тендерні пропозиції як за бланком у Додатку 1, так і на своїх формах.
- При неповній комплектації пропозиції перевага буде надаватись учаснику, що надає повну інформацію.
Термін надання послуги: 3 місяці, листопад 2024 року – лютий 2025 року
Умови надання послуги: Охоплює 70% послуг асистента керівника у рамках реалізації Надання та розповсюдження непродовольчих наборів щонайменше 2900 людям, для підтримки під час зимового періоду у Херсонській та Миколаївській областях» проєкт AA23-04 GFFO, згідно з грантовою угодою від 18.11.2024 року, що фінансується ChildFund Deutschland e.V., Буде працювати протягом 3 місяців, вартість послуг 100% оплачується виконавцю, витрати виконавця: податки, соціальне страхування, медичне страхування та страхування життя оплачуються виконавцем самостійно в терміни встановлені чинним законодавством України.
Перелік документів для подачі на участь у тендері:
- Комерційна пропозиція зазначеної форми (Додаток 1).
- Копія свідоцтва про реєстрацію (виписки або витягу з ЄДР), копія витяг з реєстру платників єдиного податку (виписки або витягу з РП ЄП), відповідні КВЕД, що надають право надання такого виду послуг/продажу товару, або свідоцтва про взяття на облік платника податків, платіжні реквізити, що дозволяють здійснити оплату послуг, або для осіб, що не зареєстровані підприємцями: резюме, копія паспорта, ІПН, диплома, платіжні реквізити, що дозволяють здійснити оплату послуг.
Тендерні пропозиції подавати: учасники можуть обрати найбільш зручний для них засіб подачі
- в друкованому вигляді за адресою: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7;
- на електронну пошту pardinfo2024@gmail.com до 23:59 22 листопада 2024 року, вказавши у темі листа «Тендер на послуги асистента керівника проєкту».
Контактна особа: Людмила Кузнєцова, +380432694432
Кількість учасників: три й більше.