Головна / Анонси / Шукаємо бухгалтера/бухгалтерку проєкту

Шукаємо бухгалтера/бухгалтерку проєкту

17/11/2022

Тендер на послуги бухгалтера/бухгалтерки проекту

 

Термін подачі тендерних пропозицій: п’ятниця, 25 листопада 2022 року

Адреса: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7,  info@pard.org.ua

Види послуг:

Бухгалтер/ка проєкту

Опис:

Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує тендер на послуги бухгалтера/ки проєкту «Complex support for families with children with disabilities affected by the war in Ukraine /Комплексна підтримка сімей з дітьми з інвалідністю, які постраждали від війни в Україні», Fund Project code / Код проекту фонду: UKR-22/UKR_CBPF/SA1/P-H-S-NFI/INGO/23517.

Термін надання послуги: 9 місяців, листопад 2022 року – липень 2023 року

Вимоги до виконавців:

Освіта за спеціальністю бухгалтерський облік (аудит, фінанси).

Досвід роботи бухгалтера проєктів, бухгалтера організації, установи.

Суб‘єкт підприємницької діяльності, зареєстрований згідно чинного законодавства України та має третю групу оподаткування.

Завдання:

Охоплює 100% штатного бухгалтера/ки суб-партнера-виконавця Громадської організації «Подільська агенція регіонального розвитку» (Віниця). Бухгалтер/ка відповідатиме за загальне фінансове управління проєктом і діяльність з фінансового менеджменту, а також буде брати активну участь в інших адміністративних процесах, таких як підготовка контрактів, закупівлі тощо. Бухгалтер/ка також готуватиме фінансові звіти та підтримуватиме зв’язок із фінансовим менеджером ChildFund. Deutschland (Львівський офіс). Буде працювати протягом усього терміну проекту (9 місяців), вартість послуг 100% оплачується виконавцю. Витрати виконавця: податки, соціальне страхування, медичне страхування та страхування життя оплачуються самостійно в терміни встановлені чинним законодавством України.

Основні обов’язки:

- перегляд доцільності, відповідності безготівкових платежів бюджету проєкту;

- підготовка контрактів, закупівель, тощо;

- супровід безготівкових платежів банку; 

- вивірення первинних документів, формування первинних документів до фінансового звіту;

- підготовка фінансового звіту в електронному форматі за видатки, здійснені в рамках проєкт;

- вивірення первинних документів, формування первинних документів до фінансового звіту;

- правильне та своєчасне відображення в регістрах бухгалтерського обліку.

Перелік документів для подачі на участь у тендері:

  1. Комерційна пропозиція зазначеної форми (Додаток 1).
  2. Платіжні реквізити, що дозволяють здійснити оплату послуг, відповідні КВЕДи, свідоцтво про реєстрацію (виписка з ЄДР), витяг з реєстру платників єдиного податку.

Тендерні пропозиції подавати в друкованому вигляді за адресою 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7   або на електронну пошту info@pard.org.ua до 23:59 25 листопада 2022 року, вказавши у темі листа «Тендерна пропозиція».

Тематики:

Бухгалтер/ка проєкту

Контактна особа:

Людмила Кузнєцова, +3804332694432

                                                                                             

 

Бухгалтер/ка проєкту

 

КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Я,  _____________________________________________________________________________________________________

                                                                                  (прізвище, ім'я, по-батькові)

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

 

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 

 

- юридична

 

 

- фактична

 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника
Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались
подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку надання послуг бухгалтера

 

 

Послуги координатора проєкту

 

Назва

Одиниці виміру

Кількість

Ціна без ПДВ

Сума без ПДВ

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО:

 

 

 

 

 

 

Кількість: ______________________________________________________________________________________________

Сума: __________________________________________________________________________________________________

Додаткові пояснення чи коментар: _________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

 

  1. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.

 

  1. Загальна вартість даної комерційної пропозиції на _________________________________________________________ складає: ___________________________грн. ( _________________________________________________________ гривень ______________________________________копіок ).

 

Дата: «______» ______________________ 2022 року.

 

        _____________________________.  ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)

 

Комерційна пропозиція надана за запитом ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» від 17.11.2022 року.