Подільська агенція регіонального розвитку провела дводенний онлайн-тренінг для операторів кол-центру, які працюватимуть у межах проєкту «Мости економічного розвитку».
Захід проводився з метою визначення стандартів обслуговування і підготовки операторів кол-центру до роботи.
Протягом двох днів тренувань були опрацьовані такі теми:
Учасники та учасниці дізнавалися про те, як потрібно поводитися під час розмови з релокованими підприємцями, що необхідно для якісного опрацювання звернень і як дотримуватися стандартів обслуговування.
Під час тренінгу одним із найважливіших блоків була сесія щодо клієнтоорієнтованості.
Також оператори мали можливість відпрацювати засвоєні знання на практиці, виконуючи різні вправи, які стосувалися, зокрема, тематики регулювання конфліктних ситуацій, роботи з різними типами людей, підбору правильних слів під час розмови.
За словами тренера Остапа Павлюка, оператори ознайомлені з реаліями релокованого бізнесу і готові допомагати підприємцям, надаючи послуги консультування.
«Два дні ми активно працювали та розглянули дуже багато питань, які стосуються і спілкування з людьми і розуміння релокованого бізнесу. Наразі оператори кол-центру підготовлені до первинного консультування і виявлення потреб релокованого бізнесу», - підсумував Остап Павлюк.
Ініціатива «Мости економічного розвитку» стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» та необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.