Громадська організація "Подільська агенція регіонального розвитку" запрошує до участі у конкурсі на посаду асистента менеджера проєкту "Improving involvement and integration of war-affected teenagers in host communities".
Загальна характеристика:
Асистент менеджера проєкту реалізовує проєкт та доповнює менеджера проєкту в управлінні та впровадженні проєкту відповідно до завдань на міжрегіональному та місцевому рівні. Ця позиція передбачає 80% зайнятості. Порядок найму: трудовий договір на 9 місяців з можливістю пролонгації.
Основні посадові обов'язки:
- Моніторинг і контроль дотримання планів. Підготовка звітності по проєкту в різних розрізах на основі наданих членами команди проекту даних.
- Контроль виконання проектних завдань і доручень. Контроль дій учасників проєктної команди з метою знайти й усунути причини збою в процесі виконання проекту.
- Організація, ведення внутрішнього і зовнішнього документообігу проєкту. Адміністрування документації проєктів (оформлення документів, оновлення, перевірка, супровід узгодження) і контроль її виконання. Ведення і підтримання в актуальному стані бібліотеки проекту, контроль наявності в ній повної проектної документації.
- Підготовка презентацій, ведення протоколів. Допомога у підготовці пакету документів, необхідних для укладення та виконання договорів.
- Консультування команди проєкту щодо методології управління проектами.
- Ведення архіву проєкту. Комунікація зі ЗМІ.
- Допомога менеджеру проєкту щодо розробки проєктної документації.
- Організація та підтримка проведення внутрішніх і зовнішніх заходів проєкту.
- Знання та дотримання політик організації, враховуючи політики в сфері гуманітарної допомоги та дотримання прав клієнтів.
Кваліфікаційні вимоги:
1. Повна вища освіта.
2. Досвід роботи у громадських організаціях від 2-х років.
3. Знання основ проєктного менеджменту та проєктної діяльності, технологійй успішної реалізації проектів.
4. Володіння українською та англійською мовами.
5. Знання щодо управління, бюджетування, моніторинг та оцінки проєктів.
Навички та вміння:
- Здатність планувати та визначати пріоритети у роботі.
- Відмінні організаторські здібності.
- Відмінні письмові та усні навички спілкування.
- Вміння швидко, грамотно та цікаво підготувати та презентувати інформацію про проект.
- Здатність допомагати членам команди рости і розвиватись.
- Вести переговори і ефективно спілкуватися з метою створення довірливих стосунків з партнерами (відстоювати інтереси організації та цільових груп проектів).
- Комп’ютерна грамотність (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook, пошукові системи, Інтернет тощо).
Ми пропонуємо:
Для участі в конкурсі до 18 години 25 червня 2024 року просимо подати:
а) свій досвід відповідно до цього оголошення,
б) компетенції,
в) контакти двох осіб, які можуть надати рекомендацію.
Резюме, листи зацікавленості та будь-які запитання стосовно конкурсу та умов роботи просимо направляти на адресу електронної пошти: info@pard.org.ua
У темі листа вказати «Вакансія асистента менеджера проєкту».
Кандидати/тки, відібрані для проходження співбесіди, будуть повідомлені електронним листом. Відібрані кандидати/ки повинні бути готові надати додаткові документи, які можуть засвідчити кваліфікацію та мотивацію кандидатки / кандидата, такі як копії дипломів, сертифікатів, контрактів, рекомендаційних листів.
Контактна інформація:
Вебсайт: http://pard.org.ua/
FB-сторінка: https://www.facebook.com/pard.vn
Номер телефону: +380432 69 44 32
Електронна адреса: info@pard.org.ua