25 квітня відбулася чергова B2B зустріч у межах ініціативи «Мости економічного розвитку», яку впроваджує Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку».
У заході взяли участь підприємці зі східних регіонів України, які релокували свій бізнес на Вінниччину, Рівненщину і Хмельниччину.
Цього разу під час зустрічі йшлося про туризм, його перспективи та розвиток; про те, з чого розпочинати та які лайфхаки використовувати, аби привабити мандрівників.
У ролі спікера виступив Станіслав Баска, власник агротуристичного бізнесу «Гостинець Коцмєжув» (@Gościniec Koćmierzów), розташованого поблизу міста Сандомєж на території Свєнтокшиського воєводства Польщі.
Станіслав Баска розповів, як він у 2006 році починав створювати свій агротуристичний комплекс та які можливості наявні тепер.
«Коли я починав свою справу, то Сандомєж не був таким популярним і розвиненим, як сьогодні, тож довелося придумувати «родзинки» та креативні інструменти для заохочення мандрівників. Мій агротуристичний комплекс створений на землі моїх батьків. Він розташований поблизу річки Вісла, і я часто бачив, як люди виходять і милуються краєвидами. Тож подумав, чому б не створити місце, яке може стати місцем для відпочинку?», - зазначив пан Станіслав.
За його словами, варто звертати увагу на автентичні речі. Так, наприклад, він організовує катання на старовинних човнах, які називають «длубанки». А ще потрібно знаходити щось таке, аби зацікавити туристів повернутися ще раз, наприклад подарувати наприкінці подорожі яблуко або якусь іншу недорогу, але цікаву річ.
Пан Станіслав наголошує, що в туризмі варто працювати над тим, аби люди не були «мандрівниками одного дня», а залишалися переночувати, тоді це дає розвиток бізнесу. Також, за словами Станіслава Баски, важливо мережуватися та налагоджувати співпрацю з місцевою владою, туроператорами, іншими туристичними комплексами, місцями харчування тощо.
В агротуристичному комплексі «Гостинець Коцмєжув» можна скористатись багатьма додатковими можливостями відпочинку, окрім традиційного проживання і харчування. Тут можна замовити сплав на каяках і регіональних «длубанках», проводити тренінги, семінари та інші зустрічі, продегустувати вино з місцевих виноградників.
Також участь у В2В зустрічі взяв Олександр Вешелені, директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради.
Він зазначив, що туризм дає великі можливості для розвитку економіки. Адже кожен регіон має великий потенціал розвитку: безліч цікавих маловивчених місць і неповторні куточки з унікальною історією, культурою та природою.
«А сьогодні на Вінниччину релокувалися різні підприємства, які допомагають розвивати, зокрема, й туристичну складову. Вінниця вже відчуває ці можливості, релоковані підприємства є частиною соціально-економічної складової», - зазначив Олександр Вешелені.
Нагадаємо, що в межах ініціативи «Мости економічного розвитку» й надалі відбуватиметься цикл B2B зустрічей для підприємців, які через повномасштабне вторгнення РФ на територію України релокували свій бізнес до Вінницької, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької та Черкаської областей.
Метою таких зустрічей є обмін досвідом та налагодження зв’язків для подальшої співпраці українських переміщених підприємств із європейськими підприємцями та бізнес-асоціаціями.
Ініціатива «Мости економічного розвитку» стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» та необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.