Головна / Анонси / Тендер на закупівлю роздаткових матеріалів та готових страв для організації кавових перерв

Тендер на закупівлю роздаткових матеріалів та готових страв для організації кавових перерв

02/05/2025

Термін подачі тендерних пропозицій: 02 травня 2025 року – 12 травня 2025 року

Адреса: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7

Вид закупівлі: закупівлю постачання готових страв (організація каво-перерв) та роздаткових матеріалів під час проведення групових тренінгів (6 освітніх семінарів):

- ЛОТ 1: Готові страви або послуги з організації харчування для проведення каво-перерв (6 днів по 25 учасників);
- ЛОТ 2: Роздаткові матеріали: ручка, блокнот, папка.

Загальна інформація
Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує тендер на закупівлю продуктових наборів для організації каво перерв та роздатковими матеріалами під час проведення 6 (шести) освітніх семінарів для ветеранів, в рамках реалізації Проєкту «Сталева хвиля», що фінансується Українським ветеранським фондом.

Основні характеристики для ЛОТ 1:
1. Планується проведення 6 заходів (3 дводенних семінари) із орієнтовною кількістю 25 учасників на кожен захід (загалом 75 учасників).
2. На кожен захід необхідно забезпечити дві каво-перерви.
3. Одна каво-перерва має включати:
- гарячі напої для кожного учасника ( кава американо/експресо, кава з вершками, чай чорний та зелений);
- легкі перекуси (як солодкі, так і солоні: канапки/брускети, бургери/сендвічі, круасани/мафіни, порційний торт/тістечка);
- одноразовий посуд (тарілки, стаканчики, серветки).
4. Транспортні витрати повинні бути включені до загальної суми пропозиції, локації проведення заходів є
- м. Вінниця, Київська, 68 (МКЛ ШМД);
- м. Вінниця, вул. Пирогова, 46 (ВОКЛ ім. М. І. Пирогова).

Основні характеристики для ЛОТ 2:
1. Роздаткові матеріали із логотипами заходу (надаються) :
- Автоматична кулькова ручка синього кольору, виготовлена з паперу з кольоровим логотипом - 75 шт.
- Папка для документів А4 з клапаном, крейдований папір щільність 400 гр./м. Односторонній кольоровий друк (логотип) - 75 шт.
- Блокнот А5, 50 аркушів, папір офсетний 80 гр./м., кріплення на пружині зверху, обкладинка щільність 350-400 гр./м, кольоровий друк (логотип) - 75 шт.
2. Транспортні витрати повинні бути включені до загальної суми пропозиції, адресою доставки є: м. Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7

Термін закупівлі: 15-30 травня 2025 року

Умови поставки: Із переможцем/цями тендеру при необхідності будуть укладенні договори поставки товарів.

Умови участі у тендері
Для участі у тендері необхідно надати:
1. Комерційна пропозиція, що включає вартість доставки, а для ЛОТ 1 - деталізоване меню
2. Реєстраційні документи. (Свідоцтво про державну реєстрацію або Виписка, Витяг з ЄДР, Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку)
3. Платіжні реквізити (довідка з банку), що дозволяють здійснити оплату, відповідні КВЕДи (для ФОП-надавача пропозиції та юридичної особи-надавача пропозиції)

Термін подачі заявок
Кінцевий термін подачі тендерних пропозицій – 12 травня 2025 року

5. Контактна інформація
Тендерні пропозиції подавати: учасники можуть обрати найбільш зручний для них засіб подачі
• в друкованому вигляді за адресою: 21018, м. Вінниця, вул. В.Городецького, буд. 7;
• на електронну пошту info@pard.org.ua до 23:59 12 травня 2025 року, вказавши у темі листа
«Комерційна пропозиція постачання готових страв чи /або роздаткових матеріалів»

Контактна особа: Людмила Кузнєцова, +380432694432