Головна / Анонси / Тендер на закупівлю на канцелярських товарів та іграшок

Тендер на закупівлю на канцелярських товарів та іграшок

17/07/2025

Термін подачі тендерних пропозицій: 17–28 липня 2025 року 

Адреса:  21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7 

Вид закупівлі: канцелярські товари, спортивний інвентар, іграшки 

Комерційна пропозиція: Бланк тендерної пропозиції в додатку RFQ

Опис:

Громадська організація  «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує тендер на закупівлю закупівлю на канцелярських товарів та іграшок для здійснення програмної діяльності у співпраці з Благодійною організацією «Мальтійська служба допомоги у Львові» за Договором № 4-PARD від 23.06.2025 року в рамках проєкту «Літні табори для постраждалих від війни українських дітей», спрямованого на реалізацію основних принципів діяльності Суверенного Військового Ордену Госпітальєрів Святого Іоанна Єрусалимського, Родосу і Мальти.

Основні вимоги:

  1. Досвід роботи на ринку продажу/виготовлення зазначеної групи товарів.
  2. Учасники можуть подавати тендерні пропозиції як за бланком у додатку RFQ, так і на своїх формах.
  3. При неповній комплектації пропозиції перевага буде надаватись учаснику, що надає повну інформацію.
  4. При неповній комплектації перевага буде надаватись учаснику, що надає всі позиції.
  5. При відсутності певного товару учасник може запропонувати аналогічне за схожими параметрами
  6. У вартість товару потрібно включити вартість доставки до місця збору, а саме: місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7.
  7. Із переможцем тендера буде укладено договір. 

Термін закупки: Липень 2025 року.

Умови поставки: Часткова попередня оплата (авансовий платіж за погодженими умовами). Товар має бути якісним. Доставка товару до зазначеного місця. Доставка товару в зазначені терміни. Витрати продавця: податки, соціальне страхування, медичне страхування та страхування життя оплачуються продавцем самостійно в терміни встановлені чинним законодавством України.

Перелік документів для подачі на участь у тендері:

  1. Тендерна пропозиція зазначеної форми (RFQ).
  2. Реєстраційні документи:

- Копія свідоцтва про державну реєстрацію (виписки або витягу з ЄДР);

- Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (виписки або витягу з РП ЄП), відповідні КВЕД, що надають право продажу зазначеного виду товару, або свідоцтва про взяття на облік платника податків;

- Копія довідки банку про платіжні реквізити, що дозволяють здійснити оплату товарів.

Тендерні пропозиції подавати:  учасники можуть обрати найбільш зручний для них засіб подачі

- в друкованому вигляді за адресою: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7;

- на електронну пошту maltser.pard@gmail.com до 23:59 28 липня 2025 року, вказавши у темі листа «Тендер на закупівлю канцелярських товарів та іграшок».

Контактна особа: Людмила Кузнєцова, +380432694432 

Кількість учасників: три й більше.