Головна / Анонси / Тендер на закупівлю меблів та обладнання для занять в центрах денного перебування Вінницької області

Тендер на закупівлю меблів та обладнання для занять в центрах денного перебування Вінницької області

06/01/2023

Термін подачі тендерних пропозицій: Понеділок, 16 січня 2023 року

Адреса: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7,  info@pard.org.ua

Вид товарів:

Меблі та обладнання для занять дітей з інвалідністю різного віку в центрах денного перебування Вінницької області.

Лот 1. Меблі

Стіл

5

шт.

Стілець

20

шт.

Килимок

10

шт.

Безкаркасне крісло

8

шт.

Лот 2. Обладнання

Проектор

1

шт.

Екран

1

шт.

Лот 3. Обладнання

Сухий басейн

1

шт.

Балансир (тренажер для балансу)

3

шт.

Набір сенсорних тренажерів (доріжки з перешкодами, м'ячі тощо)

1

шт.

Пісочний тренажер та іграшки для пісочної терапії

1

шт.

Опис:

Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує тендер на закупівлю меблів та обладнання для занять дітей з інвалідністю різного віку в центрах денного перебування Вінницької області, проєкт «Complex support for families with children with disabilities affected by the war in Ukraine /Комплексна підтримка сімей з дітьми-інвалідами, які постраждали від війни в Україні», Fund Project code / Код проекту фонду: UKR-22/UKR_CBPF/SA1/P-H-S-NFI/INGO/23517.

Термін придбання товарів: січень 2022 року – лютий 2023 року

Вимоги до постачальника:

Постачальник має бути юридичною особа, зареєстрованою згідно чинного законодавства України, або суб‘єктом підприємницької діяльності, зареєстрованим згідно чинного законодавства України та мати другу або третю групу єдиного податку, відповідні КВЕД виду закупівлі.

Вимоги до товарів:

Меблі та обладнання мають бути в наявності у постачальника, або їх поставка має бути забезпечена в повній кількості в зазначений погоджений термін. Матеріали мають будуть безпечними, так як використовуватися психологами та дітьми з інвалідністю різного віку в центрах денного перебування. Відповідати термінам придатності.

Перелік документів для подачі на участь у тендері:

  1. Комерційна пропозиція зазначеної форми (Додаток 1) з запропонованим переліком меблів та обладнання
  2. Юридичній особі-підприємцю: свідоцтво про реєстрацію (виписка з ЄДР), витяг з реєстру платників податку, відповідні КВЕДи.
  3. Фізичній особі-підприємцю: свідоцтво про реєстрацію (виписка з ЄДР), витяг з реєстру платників єдиного податку, відповідні КВЕДи.

Тендерні пропозиції подавати в друкованому вигляді за адресою 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7   або на електронну пошту info@pard.org.ua до 23:59 16 січня 2023 року, вказавши у темі листа «Тендерна пропозиція».

Тематики:

Тендер на закупівлю матеріалів для занять в центрах денного перебування Вінницької бласті

Контактна особа:

Людмила Кузнєцова, +380432694432

 

Меблі та обладнання для занять

в  центрах денного перебування

 

КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Я,  ________________________________________________________________________________________________________

                                                                                  (прізвище, ім'я, по-батькові)

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ, ІПН

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

 

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 

 

- юридична

 

 

- фактична

 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

Ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника
Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Досвід роботи на ринку продажу товарів

 

 

Меблі та обладнання для занять центрах денного перебування Вінницької області

 

 

Назва з переліку

Назва у постачальника

Одиниці виміру

Кіль-кість

Ціна без ПДВ

Сума без ПДВ

1

Лот 1.

Стіл

 

Шт.

5

 

 

2

Стілець

 

Шт.

20

 

 

3

Килимок

 

Шт.

10

 

 

4

Безкаркасне крісло

 

Шт.

8

 

 

5

Лот 2.

Проектор

 

Шт.

1

 

 

6

Екран

 

Шт.

1

 

 

7

Лот 3.

Сухий басейн

 

Шт.

1

 

 

8

Балансир (тренажер для балансу)

 

Шт.

3

 

 

9

Набір сенсорних тренажерів (доріжки з перешкодами, м'ячі тощо)

 

Шт.

1

 

 

10

Пісочний тренажер та іграшки для пісочної терапії

 

Шт.

1

 

 

 

 

ВСЬОГО:

 

 

 

 

 

 

Кількість: ______________________________________________________________________________________________

Сума: __________________________________________________________________________________________________

Додаткові пояснення чи коментар: _________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

 

  1. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.

 

  1. Загальна вартість даної комерційної пропозиції на _________________________________________________________ складає: ___________________________грн. ( _________________________________________________________ гривень ______________________________________копіок ).

 

Дата: «______» ______________________ 2023 року.

 

        _____________________________.  ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)

 

Комерційна пропозиція надана за запитом ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» від 06.01.2023 року.