Головна / Анонси / Шукаємо асистента/асистентку проєкту

Шукаємо асистента/асистентку проєкту

17/11/2022

Тендер на послуги асистента/асистентки проєкту

 

Термін подачі тендерних пропозицій: п’ятниця, 25 листопада 2022 року

Адреса: 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7,  info@pard.org.ua

Види послуг:

Асистента/тки проєкту

Опис:

Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» оголошує  тенлер на послуги асистента/тки проєкту «Complex support for families with children with disabilities affected by the war in Ukraine /Комплексна підтримка сімей з дітьми з інвалідністю, які постраждали від війни в Україні», Fund Project code / Код проекту фонду: UKR-22/UKR_CBPF/SA1/P-H-S-NFI/INGO/23517.

Термін надання послуги: 9 місяців, листопад 2022 року – липень 2023 року

Вимоги до виконавців:

Досвід асистента/тки, координатора/ки, керівника/ці проєктів.

Суб‘єкт підприємницької діяльності, зареєстрований згідно чинного законодавства України та має третю групу оподаткування.

Завдання:

Охоплює 100% штатного/ої асистента/ки проєкту. Асистент/ка проєкту допомагатиме координатору/ці проєкту з матеріально-технічних питань, підтримуватиме контакти з бенефіціарами, підрядниками та постачальниками, підтримуватиме процеси планування, закупівель, доставки, комунікації, збору даних та звітності. Буде працювати протягом усього терміну проекту (9 місяців), вартість послуг 100% оплачується виконавцю, витрати виконавця: податки, соціальне страхування, медичне страхування та страхування життя оплачуються виконавцем самостійно в терміни встановлені чинним законодавством України.

Основні обов’язки:

- допомога координатору проєкту з матеріально-технічних питань;

- організація контактів з бенефіціарами;

- допомога в підготовці звітів та іншої документації для зовнішньої комунікації і внутрішніх користувачів;

-  ведення додаткових комунікації з партнерами, контрагентами, благоотримувачами;

-  допомога керівнику проєкту в організація та проведення заходів у межах програми;

- координація, контроль і управління партнерами з метою виконання контрактних домовленостей;

-  допомога в забезпеченні залучення працівників до реалізації проекту;

-  контроль календарного плану-графіку проєкту;

-  участь в організації роботи проєктної групи (розподіл завдань, мотивація, контроль проміжних і підсумкових результатів);

-  допомога в проектуванні моделей процесів, «як є», «як має бути»;

- участь у впровадження системи: проведення комунікаційних і навчальних сесій, підготовка підсумкових контрольних звітів керуючому органу проекту;

-  допомога керівнику в організації взаємодії з зовнішніми учасниками проектів (підрядниками, консультантами та ін. ) з питань впровадження проекту.

Перелік документів для подачі на участь у тендері:

  1. Комерційна пропозиція зазначеної форми (Додаток 1).
  2. Платіжні реквізити, що дозволяють здійснити оплату послуг, відповідні КВЕДи, свідоцтво про реєстрацію (виписка з ЄДР), витяг з реєстру платників єдиного податку.

Тендерні пропозиції подавати в друкованому вигляді за адресою 21018, місто Вінниця, вул. Владислава Городецького, буд. 7 або на електронну пошту info@pard.org.ua до 23:59 25 листопада 2022 року, вказавши у темі листа «Тендерна пропозиція».

Тематики:

Асистент/тка проєкту

Контактна особа:

Людмила Кузнєцова, +3804332694432                                                                                                                            

                                                                                                                                  

      Асистент/тка проєкту

 

КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

Я,  _____________________________________________________________________________________________________

                                                                                  (прізвище, ім'я, по-батькові)

 

1

Повне найменування Учасника

 

2

Код ЄДРПОУ

 

3

Форма власності та юридичний статус

 

4

Платник ПДВ

 

5

Дата створення

 

6

КВЕД (має відповідати виду закупівлі)

 

7

Адреса

 

 

- юридична

 

 

- фактична

 

8

Телефон

 

9

Факс

 

10

ел. пошта

 

11

Веб-сайт

 

12

ПІБ та посада керівника організації

 

13

ПІБ уповноваженого представника
Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі

 

14

ПІБ та посада контактної особи

 

15

Телефон контактної особи

 

16

Ел. пошта контактної особи

 

17

Перелік Замовників, яким надавались
подібні послуги

 

18

Досвід роботи на ринку надання послуг асистенту проєкту

 

 

Послуги координатора проєкту

 

Назва

Одиниці виміру

Кількість

Ціна без ПДВ

Сума без ПДВ

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО:

 

 

 

 

 

 

Кількість: ______________________________________________________________________________________________

Сума: __________________________________________________________________________________________________

Додаткові пояснення чи коментар: _________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

 

  1. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

 

  1. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.

 

  1. Загальна вартість даної комерційної пропозиції на _________________________________________________________ складає: ___________________________грн. ( _________________________________________________________ гривень ______________________________________копіок ).

 

Дата: «______» ______________________ 2022 року.

 

        _____________________________.  ПІБ посада уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою)

 

Комерційна пропозиція надана за запитом ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» від 17.11.2022 року.