Головна / Анонси / Бухгалтер для «Центру розвитку місцевого самоврядування»

Бухгалтер для «Центру розвитку місцевого самоврядування»

26/12/2016

Неприбуткова Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» на підтримку регіональних офісів в усіх обласних центрах шукає бухгалтерів на повний робочий день. Дедлайн - 26 грудня 2016 р.

За останні кілька років Україна розробила і прийняла законодавчу базу для реалізації амбітної реформи децентралізації, яка закладає нову систему відносин на національному, регіональному та місцевому рівнях. Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Україні, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.

На підтримку  регіонального офісу Центру в усіх обласних центрах , ми шукаємо високо мотивованого, організованою та інноваційного  бухгалтера для вирішення питань, пов’язаних з утриманням  та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з центральним офісом установи (м. Київ).

Сфери нашої особливої уваги включають в себе:

  • Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
  • Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
  • Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
  • Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;  
  • Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
  • Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами; 
  • Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
  • Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
  • Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
  • Конфіденційність при обробці даних та інформації;
  • Надійність, гнучкість і стресостійкість;
  • Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
  • Володіння англійською мовою на рівні написання звітів);

Початок роботи:
Орієнтовно з 01.01.2017. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.

Ми з нетерпінням чекаємо Ваше резюме та  супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на адресу: lgdc@u-lead.org.ua

В темі листа зазначити ПІБ та назву області.

Останній день подачі резюме до 26.12.2016

Контакти

  • «Центр розвитку місцевого самоврядування»
  • lgdc@u-lead.org.ua