Головна / Анонси / Тендер на послуги асистента керівника проєкту

Тендер на послуги асистента керівника проєкту

01/09/2023

Закупівля послуг асистента проєкту «School of Micro Business and Creative Technologies /Школа мікробізнесу та креативних технологій», Contract number/ Номер договору: 83437737  від 09.08.2023року:

 

Термін подачі тендерних пропозицій: з 01 по 08 вересня 2023 року

Електронна адреса:  info@pard.org.ua

Види послуг:

Асистент керівника проєкту

Опис:

Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» послуги асистента проєкту «School of Micro Business and Creative Technologies /Школа мікробізнесу та креативних технологій», Contract number/ Номер договору: 83437737  від 09.08.2023року.

Термін надання послуги: 6 місяців, вересень 2023 року – лютий 2024 року

Вимоги до виконавців:

Досвід асистента, координатора, керівника проєктів.

Суб‘єкт підприємницької діяльності, зареєстрований платником єдиного податку згідно чинного законодавства України та має третю групу оподаткування.

Завдання:

Асистент керівника проєкту допомагатиме керівнику проєкту з матеріально-технічних питань, підтримуватиме контакти з бенефіціарами, підрядниками та постачальниками, підтримуватиме процеси планування, закупівель, доставки, комунікації, збору даних та звітності. Буде працювати протягом усього терміну проєкту (6 місяців – 280 годин), вартість послуг 100% оплачується виконавцю, витрати виконавця: податки, соціальне страхування, медичне страхування та страхування життя оплачуються виконавцем самостійно в терміни встановлені чинним законодавством України.

Основні обов’язки:

-  допомога керівнику проєкту з матеріально-технічних питань;

-  організація контактів з бенефіціарами;

- допомога в підготовці звітів та іншої документації для зовнішньої комунікації і внутрішніх користувачів;

-  ведення додаткових комунікації з партнерами, контрагентами, благоотримувачами;

-  допомога керівнику проєкту в організація та проведення заходів у межах програми;

-  допомога в забезпеченні залучення працівників до реалізації проєкту;

- участь в організації роботи проєктної групи (розподіл завдань, мотивація , контроль проміжних і підсумкових результатів);

-  допомога в проєктуванні моделей процесів, «як є», «як має бути»;

- участь у впровадження системи: проведення комунікаційних і навчальних сесій, підготовка підсумкових контрольних звітів керуючому органу проєкту;

-  допомога керівнику в організації взаємодії з зовнішніми учасниками проєктів (підрядниками, консультантами та ін. ) з питань впровадження проєкту;

-  інформування учасників, партнерів з питань безпеки і щодо змін в активностях у випадку загроз.

Перелік документів для подачі на участь у тендері:

  1. Комерційна пропозиція зазначеної форми (Додаток 1).
  2. Платіжні реквізити, що дозволяють здійснити оплату послуг, відповідні КВЕДи, свідоцтво про реєстрацію (виписка з ЄДР), витяг з реєстру платників єдиного податку.

Тендерні пропозиції подавати в електронному вигляді на електронну пошту info@pard.org.ua до 23:59 08 вересня 2023 року, вказавши у темі листа «Тендерна пропозиція».

Тематики: Асистент керівника проєкту

Контактна особа: Людмила Кузнєцова, +380432694432

 

Також до закупівлі послуг надати бланк «Комерційна пропозиція»

Бланк «Комерційна пропозиція» за лінком:

https://docs.google.com/document/d/1rtQUlvKgYDnCV-Geyf1m2YOo1Ln6rCLl/edit?usp=sharing&ouid=115660955716261664234&rtpof=true&sd=true