EN UA
вул. В. Городецького, 7, місто Вінниця
+38 (0432) 69 44 32

Електронне урядування

ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» почала працювати в сфері е-урядування з 2007 року.

Був реалізований проект «Розвиток та промоція практики е-урядування в м. Вінниці», що стало першим етапом розвитку компоненту е-урядування в ВМР ( встановлені термінали доступу до е-ресурсів міста, створено публічний портал, посилено структуру документообігу, та ін.).

З 2010 по 2014 функціонував «Муніципально-громадський центр е- урядування в м. Вінниці» спільно з представниками ІТ департаменту ВМР було проведено навчання для 186 муніципалітетів України.

В 2014році ГО «ПАРР» була одним із ініціатором створення «Державного агенства з питань електронного урядування України». 

Організація реалізовувала проект «Стратегічна консультативна група в Україні з е- врядування в Україні». Було створено робочу групу з формування політики е- урядування, розроблено керівні документи та нормативні акти в сфері 
е-урядування та адмін послуг в Україні, підготовлено План дій для Держагенства.

Розроблено Зелену та Білу книгу з е- урядування, які в результаті стали поштовхом до співавторства в розробці національної Концепції розвитку е-демократії та Плану дій з її впровадження. В 2017 р. ГО «ПАРР» виступила співорганізатором регіональних публічних обговорень Концепції в місті Луцьку, Львові, Вінниці, Києві, Дніпрі та Одесі.

З 2012 р. за ініціативою ГО «ПАРР» коаліцією НУО проводиться моніторинг ефективності впровадження системи е -урядування 100 найбільших міст України.

2016 р. організацією проведено дослідження «Практика використання інструментів електронної демократії НУО України». 

Центр «Е-урядування» був створений відповідно до проекту «Формування партнерства громадськості та органів місцевого самоврядування у сфері розвитку публічного е-урядування», підтриманого Міжнародним фондом «Відродження» у 2012 року.

Ініціатори формування центру – ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» та Вінницька міська рада. 

Мета діяльності МГЦЕУ: посилити комунікацію між громадськістю та представниками місцевого самоврядування, залучити громадян до процесів прийняття рішень, прияти прозорості та публічності діяльності органів влади. 

Завдання МГЦЕУ:

- налагодження опосередкованих форм комунікації між представниками ОМС та громадськості;

- підтримка місцевої демократії за допомогою е-урядування;

- сприяння розвитку е-урядування в м. Вінниця та інших містах України;

- обмін досвідом щодо впровадження е-урядування з іншими містами, поширення кращих практик;

- акумуляція зусиль фахівців з питань е-урядування з різних регіонів України для розробки спільних рекомендацій.

Напрямки діяльності МГЦЕУ:

Мережування,підвищення компетентності та розширення експертного середовища, навчання;

Дослідницька, аналітична діяльність, розробка документів;

Едвокатування – лобіювання змін на регіональному та національному рівнях.